Ինչպես կառավարել ուտելու ցանկությունը…

1. Գլյուկոզա
Գլյուկոզան հանդիսանում է ուղեղի համար սնունդ:Չստանալով գլյուկոզա ,ուղեղը սկսում է այն պահանջել և արդյունքում առաջանում է սաստիկ ուտելու ցանկություն: Շատ ուտելու արդյունքում հնարավոր է ավելորդ քաշ վաստակել: Այս ամենից խուսափելու համար, պետք չէ սննդից բացառել քաղցրը, այլ պետք է  սահմանափակել նրա քանակը:

2. Սննդի ծավալ
Հագեցման զգացում մարդու մոտ առաջանում է այն ժամանակ, երբ ստամոքսը ձգվում է  որոշակի չափով, ուղեղը ստանում է  ինֆորմացիա հագեցման մասին: Ստամոքսը մկանային օրգան է: Ինչքան շատ է մարդ ուտում, այնքան ավելի շատ է ձգվում, որի  հետևանքով  ստամոքսի տարողությունը կարող է հասնել մի քանի լիտրի: Որպեսզի ստամոքսը չմեծանա հարկավոր է օրը 5 անգամ ընդունել սնունդ, ամեն անգամ չգերազանցելով 250-300գ սննդի չափաբաժինը:

3.Քնի ռեժիմ
Քնի ժամանակ արտադրվում է սերոտոնին՝ ուրախության հորմոնը, որը խոչընդոտում  դեպրեսիայի  զարգացմանը: Դեպրեսիան անընդհատ բերում է սովածության զգացում, և որպես հետևանք ՝ ճարպակալման: Այսպիսով լիարժեք քունը նպաստում է ճարպի քանակի նվազմանը:

Ապրեք Առողջ…
                                                                                     
                                                                                                                Պատրաստեց Բ.Գ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

x Close

Like Us On Facebook